Sølvmedalje til vores nyudlærte maskinsnedker, Jacob, overrakt af H.M. Kong Frederik på Københavns Rådhus.
Jacob, udlært maskinsnedker fra Malte Gormsen Møbelsnedkeri, har modtaget Håndværkerforeningen i Københavns sølvmedalje. Medaljen blev overrakt af H.M. Kong Frederik ved en højtidelig ceremoni på Københavns Rådhus.
Uddelingen af Håndværkerforeningens medaljer er en tradition, der går helt tilbage til 1867, og kongehuset har deltaget siden 1927. Ceremonien markerer både håndværkets betydning og de værdier, der følger med: flid, dygtighed og stræben efter kvalitet. Medaljerne uddeles til unge håndværkere, som har vist en exceptionel indsats ved svendeprøven.
For os på Malte Gormsen Møbelsnedkeri er det en stor anerkendelse, ikke kun af Jacobs indsats, men også af den læretid og det håndværk, vi til daglig arbejder for at give videre. Vi er meget stolte.